אפליקציה לניהול ואחזקת מבנים

תוכנה לניהול ואחזקת מבנים

אחד מהנדבכים החשובים ביותר לדיירי בניין משותף הוא מי מנהל אותו. בעידן הנוכחי, בו החשיבות של בעלי תפקידים שמבצעים עבודה מעשית ויצרנית, ולא עוסקים רק בעסקנות, יורדת הפופולריות של ועד הבית הביורוקרטי והלא זמין, אך עם זאת עולה קרנו של הוועד האכפתי שנוהג להירתם לפניות הדיירים. יחד עם זאת, אנו יודעים כמה זה קשה ולא תמיד מתגמל להיות וועד כזה. לכן, הורידו את אפליקציית ניהול ואחזקת המבנים של DARIMPO וראו באיזו קלות ניתן לנהל בניין בשיטתיות.

אפליקציית DARIMPO – נא להכיר

DARIMPO היא תוכנה לניהול ואחזקת מבנים שמופעלת מהסלולר ועל כן היא אפליקציה. הגורם האנושי היחיד שנדרש לכם הוא חברת תחזוקה: אין צורך בעריכת ביקורות לחברות השונות כגון ניקיון ותאורה. האפליקציה זמינה גם לדיירים אשר יכולים להוריד לסמארטפון שלהם תוכנה לניהול ואחזקת מבנים ולדווח בה על תקלות בזמן אמת. כשהם מרגישים שהם חלק מהתהליך, הם יירתמו למאמץ תחזוקת הבניין. אחזקת מבנים עם DARIMPO מאפשרת תנאים אופטימאליים גם לוועד הבית לגם לדיירים. וועד הבית לא צריך יותר להמר על קבלנים שהוא לא מכיר, אלא מקבל את רשימת המומלצים בכל תחום, מניקיון ועד תאורת חדר מדרגות, מאינטרקום ועד שיפוצים וגננות. הדייר נהנה מזמינות טיפול בתקלות מהירה ביותר וחש שהוא לוקח חלק בתהליך השמירה על הבניין בו הוא גר.

האפליקציה מכילה גרסאות תוכנה לכל המעורבים בבניין

DARIMPO מכילה אפליקציה לניהול ואחזקת בניינים עבור וועד הבית, תוכנת אחזקת מבנים לדיירים, בה הם יכולים לדווח, וכן אפליקציית ניהול ואחזקת מבנים לחברות קבלן ותחזוקה. בתוכנה הראשונה יכול וועד הבית לקבל תיק בניין ממוחשב עם היתרונות והכשלים, ולבחור חברות קבלן לכל תחום שנדרשת תחזוקה בו. בתוכנה השנייה יכול הדייר לדווח בזמן אמת על תקלות שהוא מזהה בבניין. התוכנה השלישית היא מסוף לקבלנים שהם מקבלים בה פניות בזמן אמת ונגשים לטפל בתקלה שפתחתם.

DARIMPO – החברה הטובה ביותר של דייר הבניין

הסדרתם את DARIMPO בבניין? הסדרתם לעצמכם מגורים ברמה אחרת! עם תוכנה לניהול ואחזקת מבנים כמו DARIMPO אתם יכולים להיות בטוחים שנציגיה של כל חברה יקבלו את הפניות שלכם בזמן אמת. כמו כן, וועד הבית יתפקד ביעילות רבה יותר כשלרשותו אפליקציה לניהול מבנים מן המעלה הראשונה, וכמוהו גם אתם כדיירים תחושו יותר מעורבים בתחזוקת מקום המגורים שלכם.

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל החדשות והעדכונים הכי חמים בנושא חברות אחזקה ודיור. 

מבטיחים לא להספים :)