תוכנה לניהול ואחזקת מבנים

ניהול ואחזקת מבנים

ניהול ואחזקה בבנייני מגורים נחשב למשימה מורכבת למדי. לא בכדי ממנים ועד בית וחברות תחזוקה שונות בתחומי הגינון, הטיפוח והתשתיות השונות. אבל, לא תמיד הדיירים נהנים מהשירות שמגיע להם. במתכונת המוכרת לנו, צינור המידע שלהם הוא וועד הבית, שמצדו עורך ביקורות לעובדי הניקיון, הגינון והתשתיות. בדרך זו חוסר היעילות ניכר ובולט בשטח. כיצד מייעלים את תחזוקת הבניין שלכם? באמצעות שיתוף הדיירים בה על ידי חיבורם לקבלנים ולספקים. הדבר נעשה באמצעות תוכנת הבוטיק של DARIMPO: אפליקציה לניהול ואחזקה עבור כל הגורמים המעורבים: דיירים, שוכרי דירות, וועדי בתים וקבלני ביצוע.

ניהול ואחזקת בניין במעורבות הדיירים

עם DARIMPO הופכים הדיירים למשתפי פעולה עם תחזוקתו של הבניין. כל אחד מהגורמים, הם והוועד, יוכל להתפנות לעיסוקיו. מישהו מכם הבחין בתקלה? הוא יוכל לדווח באמצעות האפליקציה: שוכר דירה, דייר בבעלות וכמובן הוועד. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם ניהול ואחזקה אחראיים ושיתופיים מצד כל הנוגעים בדבר. נוצר שיתוף פעולה בין הוועד לדיירים ובין כל האנשים בבניין לקבלנים. האחרונים לא צריכים לקבל יותר שיחות טלפון אלא פשוט לקרוא קריאות במסוף ולגשת לעבוד על התיקונים שלהן.

DARIMPO – כל מה שהדייר זקוק לו לשדרוג רמת חייו

חיים בבניין משותף מסבים לא פעם מתחים מול הוועד, אל של הוועד מול הדיירים. עם DARIMPO אתם זוכים לעבוד בשיתוף פעולה וליצור יעילות אמתית. וועדי הבתים מקבלים סקירה מלאה של הבניין, כולל נושאים דחופים לתיקון, וזוכים גם לקבל רשימה של קבלני ביצוע מומלצים, כולם מחוברים ל- DARIMPO. מרגע בחירתם, לא תצטרכו לעשות דבר. גם אתם וגם הדיירים שגרים לצידכם יוכלו לדווח על התקלות השונות שיימצאו בבניין באמצעות תוכנה לניהול בניינים.

אחזקת מבנים אחראית

כמובן שהקבלנים יזכו לעבוד באחריות ובמסירות הנדרשת, לא להרגיש שהם מדלגים על אף יוצר קשר, אלא פשוט מטפלים בקריאות לפי הסדר שהן התקבלו. בשונה משיחות טלפון, כאן אין מקום לטעויות, וכל קריאה זוכה לעיונם המיידי של הקבלנים עמם אתם עובדים. אפליקציה לניהול ואחזקת מבנים מבית DARIMPO מאפשרת לכם לנהל את הבניין ביעילות ובקלות ולהגיע לתוצאות תיקון מהירות. ניתן גם לקבל דיווחים מהתוכנה בזמן אמת על התהוותם של פרוייקטי התיקון השונים.

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל החדשות והעדכונים הכי חמים בנושא חברות אחזקה ודיור. 

מבטיחים לא להספים :)