תוכנה ואפליקציה לועד הבית

אפליקציה לועדי בתים

מתלבטים איזה גנן לבחור? ומה בדבר חשמלאי הבניין? חברת הניקיון? וחברת האינטרקום? גם אתם מעוניינים להימנע מאתרי המלצות ופשוט לדעת שבחרתם בטוב ביותר? רוצים להיות ועד בית ברבע משרה ולאפשר לדיירים לנהל אתכם את הבניין? את כל אלו מגשימה עבורכם תוכנה לועד בית מבית DARIMPO.

DARIMPO לוועדי בתים: איך זה עובד?

ועד הבית מוריד את תוכנת DARIMPO ומקבל סקירה מלאה על הנעשה בבניין, עם יתרונות ונושאים שדורשים תיקון. התוכנה מנפיקה לועד הבית רשימה של קבלנים לביצוע אותם תיקונים שגם נרשמו ל- DARIMPO וגם הומלצו על ידי הנהלת הממשק. נציגי ועד הבית יוכלו לקרוא לעומק על אותם קבלנים, לקרוא המלצות עליהם בדפי התוכנה, ולבחור את מי שניכר כמוצלח ביותר. אין צורך לערוך להם ביקורות. מי תראו מה הדיירים יכולים לעשות למען תחזוקת הבניין במקומכם.

 

DARIMPO לדיירים – כיצד זה עובד?

במקביל לממשק תוכנה לועד הבית, ישנה גם אפליקציה לדיירים. כועד בית, אפשר לפרסם בקרב הדיירים (רצוי באמצעות ווצאפ או מסרון כדי שהם יוכלו להוריד דרך קישור) את הקישור להורדת האפליקציה, או לעדכן אותם לחפש אותה דרך חנויות האפליקציות בסמארטפונים שלהם. בדרך זו, אם דייר לא מצליח להדליק את האור, נתקל בחוט חשמל מוליך חשוף או בגינה לא מטופחת הוא יוכל לדווח בעצמו לקבלן המדובר. הוא אפילו לא צריך להגדיל ראש בנושא "מיהו הקבלן": דיווח פשוט ב- DARIMPO ינווט את הפנייה אוטומטית לקבלן הרלוונטי.

תיקון התקלה על ידי הקבלן – כיצד זה עובד?

חשוב לציין כי לא משנה אם מדובר בקבלן חשמל, גינון, ניקיון, אינטרקום או כל נושא אחר. אפליקציה לועד בית של DARIMPO מאפשרת לכם התקשרות עם כל קבלן שמחובר ל- DARIMPO. אם אתם או הדיירים שלכם דיווחתם על תקלה, היא תטופל בזמן קצר מאד על ידי נציגי החברה הקבלנית הרלוונטית. הם יגיעו למקום התקלה, יתקנו אותה, ואתם – כמדווחים תוכלו לקבלך עדכונים בזמן אמת מהתוכנה מהו סטטוס התקלה. עם אפליקציה לועד הבית מבית DARIMPO אתם יכולים להבטיח לעצמכם תרבות דיור משגשגת והתקשרות קלה ופשוטה עם כל קבלן תיקונים באשר הוא. כשמקצוענות פוגשת יעילות, אתם זוכים בתנאי דיור משודרגים!

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל החדשות והעדכונים הכי חמים בנושא חברות אחזקה ודיור. 

מבטיחים לא להספים :)