תשלום ועד בית

תשלום ועד בית

גביית תשלומי ועד הבית מעולם לא הייתה פשוטה יותר.

הכירו את אפליקציית DARIMPO, אשר עושה סוף להתנהלות מרושלת בתשלומי וועד בית, ובהתנהלות מול הדיירים באופן כללי. התוכנה מחליפה את הצורך לחפש אחר הדיירים ולפרסם להם בלוחות מודעות שהגיע הזמן לשלם. התוכנה מאפשרת לכל ועד בית לעדכן ישיבות דיירים, אסיפות שונות, ולשלוח בקשות לתשלום אגרות הוועד. הדיירים מצדם מרוויחים טיפול יעיל בבעיות הבניין שלהם. אם עד כה הם היו צריכים לחכות לביקורות של וועד הבית בנושאי ניקיון, גינון ואחרים, כיום אם הדייר נתקל בגינה הרוסה, כבל חשמל חשוף, נזילה בצנרת מרכזית בבניין, ותקלות אחרות, הוא יוכל באמצעות אותה אפליקציה לתשלום ועד בית של DARIMPO לדווח על התקלה לקבלן הביצוע ישירות.

תשלום וועד בית באמצעות תוכנה קלה לתפעול

ועד הבית היה בוודאי שמח לדעת שישנו פתרון לגביית מסי הוועד ללא רדיפה מתישה אחרי הדיירים. עם DARIMPO זה לא חלום, זו לגמרי המציאות. התוכנה יוצרת שיתופי פעולה מרנינים בין ועדי בתים לדיירים. כשהדיירים חשים שיש להם יותר עצמאות בניהול הבניין, והם מדווחים על תקלות שהם נתקלים בהן בלי עזרת הוועד, הם יהיו יותר קואופרטיביים כלפיו וישלמו בזמן. לא זו אף זו: התשלום מתבצע בתוכנה, ואין צורך לבקש מהם מזומן.

תוכנה לגביית תשלומי ועד הבית מדיירים בקלות

ממשק התשלום קל ונוח לשימוש, וגם ממשק קבלת התקבולים כוועד בית נגיש מאד לכל משתמש. עם אפליקציה לתשלום ועד בית – הוכח כי גם בניין שהדיירים בו היו בעייתיים בעבר, התרככו ושילמו מהר יותר מבעבר. אם נחזור שוב על העיקרון שלימדנו אתכם בפסקה הקודמת, הכל מתחיל מאפשרויות המעורבות שלהם. כאשר קבוצת הדיירים חשה מעורבת יותר בניהול ותחזוקת הבניין, גם המוטיבציה שלה לשלם בזמן תעלה בהתאם. מי שמעוניין להבטיח לעצמו תוכנה לתשלום ועד בית שתייעל את הזרמת כספי הדיירים – יטמיע בבניינו את DARIMPO.

יעילה, עצמאית ועוצמתית – תוכנת ניהול הבניין של DARIMPO

התוכנה חולשת על כל תחומי ניהול הבניין, החל מקביעת זהותה של חברת ניהול הבניין על ידי ועד הבית, ועד דיווחים שוטפים לה על ידי הוועד או הדיירים לגבי תקלות בזמן אמת. החל מפרסום מודעות וכינוס ישיבות דיירים ועד תשלום ועד בית בפועל דרך התוכנה. תוכנה זו מאפשרת לכם להעשיר מאד את ניהול הבניין ולהפכו ליעיל ונגיש.

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל החדשות והעדכונים הכי חמים בנושא חברות אחזקה ודיור. 

מבטיחים לא להספים :)