המהפכה הדיגיטלית בניהול נכסים: כיצד הטכנולוגיה משנה את פני התחום

ניהול נכסים טכנולוגיה

המהפכה הטכנולוגית לא פוסחת גם על עולם ניהול הנכסים

מאז ומתמיד, תחום ניהול הנכסים התפתח ושודרג בהתאם לשינויים טכנולוגיים חדשניים. עם ההתקדמות הטכנולוגית, נפתחו אופקים חדשים בתחום ניהול הנכסים והבניינים, ויצרו פתרונות יעילים ושינויים מהותיים בדינמיקות היומיומית של מנהלי הנכסים. במאמר זה נדבר על הדרך בה המהפכה הדיגיטלית שינתה את עולם ניהול הנכסים וכיצד אנחנו ב-DARIMPO, לקחנו את הטכנולוגיה והפכנו אותה לפלטפורמה לניהול אחזקת מבנים עבור חברות אחזקה וניהול בניינים ועבור ועדי בתים.

עולם חדש של אחזקה ותחזוקה

דיירי הבניין נתקלו בבעיה? בין אם מדובר בתקלה במעלית או בגוף תאורה שהגיע זמנו, דרימפו על זה. הדיירים מדווחים על התקלה באפליקציה, בכל שעה, והצוות שלנו דואג לבחור את בעל המקצוע המתאים ביותר כדי לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר, ובהקדם האפשרי. כך, היתרונות שמביאה עמה האפליקציה הייחודית של דרימפו מאפשרים לחברת ניהול הבניינים להיות גמישה ויעילה יותר ולהבטיח ללקוחות שלה שירות וטיפול ברמה אחרת.

גביית דמי ועד הבית וניהול הכספים מעולם לא הייתה פשוטה כל כך

באמצעות האפליקציה שלנו, דרימפו מספקת לחברות הניהול חסכון בזמן וסדר בניהול הכספי של הבניין. המערכת קלה לתפעול וכוללת שירותים טכנולוגיים לגביית תשלומים, כולל תשלום באשראי או ב-bit. לא רק זה, גם לא צריך יותר לרדוף אחרי המאחרים או המתחמקים לשלם, וגם לא להחזיק מחלקת גביה שלמה – המערכת תעשה את זה בשבילכם, עם אוטומציות שידאגו לשלוח במקומכם תזכורות לתשלום, ואפילו תסייע במעקב אחרי כניסת ויציאת הכספים מחשבון הבניין, עם מגוון של כלים מתקדמים שהופכים את מלאכת ניהול הכספים לקלה ויעילה מאי פעם.

התקשורת עם הדיירים עוברת שלב

אחד המכשולים העיקריים בניהול בניין עם עשרות דירות, הוא תקשורת יעילה בין חברת הניהול לדיירים. בין אם מדובר בדיווח על תקלות ובין אם מדובר על עדכונים שונים לגבי הנעשה בבניין מבחינת תחזוקה, לתקשר עם כל כך הרבה אנשים בלי להתקל במצב של טלפון שבור יכול להיות טריקי.
הימים של צ'ט וואטסאפ מוצף בהודעות שקשה להבין מהן מה רלוונטי ומה לא עברו, עם הפלטפורמה של דרימפו הכל נמצא במקום אחד – דיווחי הדיירים, הודעות חברת הניהול, ויש אפילו צ'טבוט למקרים שבהם הדיירים רוצים לשאול משהו. ועם כמה שאנחנו אוהבים טכנולוגיה, לפעמים צריך גם מגע אנושי – ובשביל זה יש גם את האפשרות לחבר את המערכת למענה אנושי הפעיל 24/7.

לסיכום, המהפכה הדיגיטלית בניהול בניינים מציעה פוטנציאל עצום לשיפור הניהול והשירות לדיירים, בצורה המיטיבה הן איתם והן עם חברת הניהול שלקחה על עצמה לטפל בהכל. עם פתרונות טכנולוגיים חדשניים כפי שהם באים לידי ביטוי במערכות המתקדמות של דרימפו, ניהול בניינים הופך להיות יעיל ונגיש יותר עבור כל המעורבים.

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל החדשות והעדכונים הכי חמים בנושא חברות אחזקה ודיור. 

מבטיחים לא להספים :)