אחזקת הבית והדירה

אחזקת בניינים ודירות

אחזקת הבית והדירה

אחזקת בניינים ודירות היא לא דבר פשוט, בעיקר כי במקרים רבים, הוא אינו תלוי רק בנו כדיירים. אנו בדרימפו מודעים לקושי של ניהול ותפעול תקלות בבית שלנו כשהדבר תלוי בגורמים שונים מלבדנו.

עד עידן DARIMPO אם חזרתם הביתה אל דירה מוצפת או סתימה בכיור, הצעד הבא היה להרים טלפון לבעלי הדירה או לבעל מקצוע ולקוות לטוב. במקרה היותר טוב, בעלי הדירה היו לוקחים אחריות במהירות, ומתאמים מולכם איש מקצוע לתיקון התקלה. במקרה הפחות טוב בעלי הדירה היו מבקשים מכם לחפש בעצמכם בעל מקצוע, אשר מצד אחד יהיה מקצועי אבל "שלא יקרע אותנו במחיר", והתשלום? עליכם ו…"נתקזז אחר כך".

DARIMPO – חיים קלים גם לשוכרים

מהיום, תוכלו להוריד למכשיר הסמארטפון שלכם את אפליקציית DARIMPO ולדווח על כל תקלה בדירה שלכם  – ואת איתור אנשי המקצוע, התיאום ועדכון בעל הבית-פשוט תשאירו לנו. גם אם בעלי הדירה שלכם נופשים כעת בצדו השני של כדור הארץ או סתם נגמרה להם הסוללה בנייד – התקלה שלכם מעכשיו היא גם התקלה שלנו. DARIMPO פועלת בשיתוף עם מאות בעלי מקצוע בארץ, המוסמכים לתפעול וטיפול כל סוגי התקלות.

בישראל, אחד החלומות הראשונים שאנו שואפים להגשים הוא להיות בעל דירה, מבלי להיות תלוי בקצב החיים של בעלי הדירה שלנו ובעליית המחירים בשוק הנדל"ן. אבל אנחנו לא מתארים לעצמנו את כמות העבודה והאחריות שהדירה הזו דורשת. תיקונים, שיפוצים, משכירים, תקלות וביקורות – כל זאת על מנת לשמור על הערך של הדירה.

 

DARIMPO – חיים קלים גם לבעלי דירות

מהיום, תוכלו להוריד למכשיר הסמארטפון שלכם את אפליקציית DARIMPO.

דרך האפליקציה תוכלו לנהל מספר דירות בלתי מוגבל ולקבל תמונת מצב עדכנית על המתרחש בדירות שלכם. DARIMPO מחברת בניכם לבין השוכרים שלכם ולא משנה היכן אתם נמצאים או מה אתם עושים השוכרים יקבלו מענה מיידי ולכם נותר רק לפקח מהצד.

מהיום שוכרים לא יצטרכו לצלצל בשעות הלילה הקטנות לספר לכם שיש נזילה בכיור, הם פשוט ידווחו דרך האפליקציה אתם תקבלו התראה ואת איתור אנשי המקצוע, התאום ועדכון הדיירים-פשוט תשאירו לנו. DARIMPO פועלת בשיתוף עם מאות בעלי מקצוע בארץ, המוסמכים לתפעול וטיפול כל סוגי התקלות.

DARIMPO עוזרת לכם – בעלי הדירות, לשמור על ערך הדירה שלכם, עוזרת לכם עם התקשורת מול השוכרים, ועוזרת לכם להימנע מתקלות אשר עתידות לגדול מתקלה קטנה להוצאה כספית גדולה.

התוכנה והאפליקציה של דרימפו הופכת את אחזקת הבית והדירה לפשוטה יותר, מייצרת רשת אחזקה כוללת ופתרון פשוט, יעיל וחסכוני לכל מרכיבי ניהול ואחזקה של בתים משותפים, ועדי בתים, דירות פרטיות, דירות שכורות, ניהול וטיפול בכל התקלות בבית לנוחיות הדיירים.

דיווח תקלה מתבצע באמצעות האפליקציה/המחשב, בטקסט ו/או בתמונה.

דיווח התקלה מתקבל אצל הגורם האחראי, ומשם לאיש השטח או איש המקצוע הרלוונטי.

הדיווח מתעדכן בכל שלב בדרך אצל כל הגורמים הרלוונטיים, עד תיקון התקלה וסיום הטיפול.

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל החדשות והעדכונים הכי חמים בנושא חברות אחזקה ודיור. 

מבטיחים לא להספים :)