ניהול ועד בית

אפליקציה לניהול וגביית ועד בית

ניהול ועד בית

ניהול העניינים של בניין משותף עשוי להיות מורכב, ולצורך זה נבחר לרוב ועד בית, שמקבל עליו את האחריות ואת אמון הדיירים. על ועד הבית הנבחר להכיר את התפקיד, את האתגרים ואת הפרויקטים שנמצאים בביצוע בבניין, וזה לא תמיד כל כך פשוט – כי לא כל המידע מסודר וזמין. אך כאשר קיים לבניין תיק מסודר עם כל המידע, הכניסה לתפקיד הופכת לחלקה יותר, אובדן המידע מצטמצם, וכך יעילות ועד הבית ותפעול ואחזקת הבניין.

המערכת והאפליקציה לניהול ועד בית של DARIMPO עוזרת לכם בין השאר בדיוק בזה – היא מייצרת עבור הבניין תיק מסודר שבו כלל המערכות ואופן האחזקה המונעת עבורן, היסטוריית תקלות, וכן את פרטי הקשר לבעלי מקצוע מומלצים שעבדו בבניין ותחום אחריותם.

האפליקציה לניהול ועד הבית מייצרת רשת אחזקה כוללת ופתרון פשוט, יעיל וחסכוני לכל מרכיבי ניהול ועד הבית, בדירות פרטיות, דירות שכורות וניהול וטיפול בכל התקלות בבית לנוחיות הדיירים.

ישנם 2 סוגים של ועדי בתים בבתים משותפים:

האחד – זה שלא כל-כך אכפת לו מהבניין ומהדיירים, למעשה ועד בית שמסנן, מורח ו…פשוט מעצבן.

השני – ועד בית שאכפת לו מהבית המשותף, תמיד רוצה לייעל את התנהלות הבית המשותף, גם מבחינת התהליכים וניהול ועד בית שוטף וגם מבחינת הדיירים שמשלמים עבור ניהול ועד בית. אז איזה ועד בית אתם? אנו ב- DARIMPO יצרנו מערכת מותאמת ל-ועדי בתים של בתים משותפים, שמביאה את כל היתרונות: מערכת פשוטה לתפעול אצל ועד הבית, אפליקציה לניהול ועד בית חדשנית לדיירים ואפליקציה לאנשי השטח ואנשי המקצוע. הכל קורה בקליקים!

לאחר ההרשמה למערכת תשמחו לגלות – שכבר לא צריך לעשות ביקורות למנקה ולאב הבית. באמצעות האפליקציה לניהול ועד בית של DARIMPO, לדיירים אכפת יותר: הם מדווחים כשהם רואים מפגע כי זה קל יותר מתמיד, ויותר מכך – הם שומרים יותר על הנכס כי אכפת להם, כי הם חלק מהתהליך. DARIMPO מעניקה לכל ועד בית שליטה מקסימלית על כל התקלות והבעיות בבניין, תוך שמירה על דרך הפעולה הנוחה ביותר בתחום זה.

אז איך אתם מצטרפים למהפכה? מאוד פשוט – הרשמו למערכת או הורידו את האפליקציה ויחד נשדרג את חווית המגורים שלכם ושל שכניכם ותקבלו ניהול ועד בית, יעיל, חסכוני וחכם.

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל החדשות והעדכונים הכי חמים בנושא חברות אחזקה ודיור. 

מבטיחים לא להספים :)