DARIMPO

דרימפו במרחב הציבורי

דיווח בעיית אחזקה במרחב הציבורי

דרימפו במרחב הציבורי

לכל אחד מאיתנו, בין אם הוא גר בבניין דירות או בבית פרטי, ברור היטב שאתגרי האחזקה והתחזוקה אינם מוגבלים לגבולות הכנס הפרטי שלנו. לעתים קרובות, נתקלים בבעיות אחזקה במרחב הציבורי שמחוץ לתחום הפרטי שלנו, כגון פסולת רחוב שלא נאספה, גינות ציבוריות שזקוקות לתחזוקה, או תשתיות דרכים שניזוקו מהגשמים. כשכל אחד מהאתגרים הללו מתעורר, לא תמיד ברור איך ולמי צריך לפנות כדי לטפל בבעיה, ולעיתים קיימת תחושת חוסר אונים בנוגע ליכולת שלנו להשפיע ולהוביל לפיתרון.

התמודדות עם בעיות אחזקה במרחב הציבורי מצריכה לעיתים קרובות פנייה לרשויות המקומיות, מה שיכול להוביל לתהליכים ממושכים, ולעיתים אף לתסכול, מאחר שלא תמיד ברור מתי ואיך הבעיה תטופל. זה יכול לגרום לתחושה של חוסר יכולת להשפיע על איכות הסביבה הציבורית שלנו.

מתוך הכרה בצורך לשפר את המצב הזה, DARIMPO פיתחה פתרון חדשני ומהפכני המעניק כוח לידי האזרחים להשפיע על איכות הסביבה הציבורית באופן ישיר ומידי. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכל אחד, באמצעות שימוש באפליקציה פשוטה ונגישה, לדווח בקלות על בעיות אחזקה, תקלות ומפגעים שונים במרחב הציבורי, מבלי להידרש לעבור תהליכים בירוקרטיים מתישים.

האפליקציה של DARIMPO, זמינה להורדה בחינם על כל מכשיר סמארטפון. היא מותאמת לזיהוי מיקום המשתמש בזמן אמת, מה שמאפשר לה לנתב את הדיווחים באופן אוטומטי לרשות המקומית הרלוונטית. תהליך זה לא רק מקצר את הזמן הנדרש לטיפול בבעיה, אלא גם מגביר את היעילות והשפעת הציבור על התחזוקה והאחזקה של המרחב הציבורי הקרוב לביתם.

DARIMPO מציעה לא רק פתרון טכנולוגי, אלא גם תפיסה חדשה של אחריות ציבורית ושותפות בין האזרחים לרשויות. על ידי הענקת כוח לידי הקהל הרחב לתרום ולהשפיע, אנו משנים את הדינמיקה בין תושבים לרשות המקומית, ובכך מעצימים את היכולת לשמור על סביבה נקייה, בטוחה ונעימה עבור כולם.

התוכנה והאפליקציה של דרימפו מייצרת רשת אחזקה כוללת ופתרון פשוט, יעיל וחסכוני לכל מרכיבי הטיפול בבעיות האחזקה במרחבים הציבוריים:

  • דיווח תקלה מתבצע באמצעות האפליקציה/המחשב, בטקסט ו/או בתמונה.
  • דיווח התקלה מתקבל אצל הגורם האחראי, ומשם לאיש השטח או איש המקצוע הרלוונטי.
  • הדיווח מתעדכן בכל שלב בדרך אצל כל הגורמים הרלוונטיים, עד תיקון התקלה וסיום הטיפול.

אודות דרימפו

הקמנו את DARIMPO במטרה לייצר חדשנות ולפתח טכנולוגיה בעולם הניהול ואחזקת מבנים. מקום בו יוכלו לייצר ניהול נכון ותיק דיגיטלי לכל נכס ולכל בניין.

מאמרים אחרונים

Follow Us

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל החדשות והעדכונים הכי חמים בנושא חברות אחזקה ודיור. 

מבטיחים לא להספים :)